galet trött

förstår inte hur jag kan vara så trött. kan det vara cirkelträningen? haha
har ju inte haft särskilt jobbig dag.
när jag kom till praktiken var allt i vanlig ordning förutom att jag nästan var först dit.
vi satte oss vid bordet för morgonfika och sen satte vi oss i bilen, drog till ica väst.
där pantade vi lite burkar och sen åkte vi och hämtade ingalill.
tillbaka på "jobbet" var det dags för lunch. och efter det kaffe.
sen fastnade några framför tvn, jag bland annat.pratade lite och kika tv till de andra kom tillbaka.
(dem hade vart och köpt present till någon) sedan var det dags för fika, igen.
sen fick jag sluta. då kilade jag till emelie, vi bokade resan och sen bussen hem.
snart är det dags för träning. n i c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0